صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
پس ازبرد 2-0 تیمش مقابل ماینس
توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ماینس، از نمایش شاگردانش ‏ابراز خشنودی کرد.‏
به گزارش بولتن نیوز؛ دورتموند که در دیدار قبلی اش مقابل بایرن مونیخ 5-1 شکست خورده بود، ‏شب گذشته با گل های مارکو رویس و هنریک میخیتاریان، مقابل ماینس به پیروزی رسید.‏
توخل به خبرنگاران گفت:" این دیداری دشوار مقابل یک ماینس قدرتمند بود. آنها تیمی منسجم و ‏سختکوش بودند. مقاطعی از بازی بود که ما دچار مشکل شدیم زیرا باید به دنبال توپ حرکت می کردیم.‏
گفته می شد که سه تساوی، از جمله در لیگ اروپا و شکست 5-1 برابر بایرن، به اعتماد به نفس ما ضربه ‏زد اما دقایقی بود که ما خوب کار کردیم و فرصت های خوبی به دست آوردیم.‏
باید با هوشیاری دفاع کرده و ماینس را مجبور به دفاع می کردیم. می دانم که پیروزی در خانه ماینس ‏چقدر دشوار است. می دانیم که این سه امتیاز چقدر مهم بود و مطمئنم که اعتماد به نفس ما را به میزان ‏زیادی برمی گرداند."‏
در این دیدار مارکو رویس یک ضربه پنالتی را هم از دست داد اما توخل از نمایش ستاره تیمش ابراز ‏رضایت کرد:" از او خیلی راضی هستم. این دو گل برای پیروزی کافی بود و این اهمیت پنالتی از دست ‏رفته را کاهش داد. مارکو قفل دروازه حریف را باز کرد و مسیر ما برای پیروزی هموار شد."‏
منبع: ورزش 3
برچسب ها: توخل ، ماینس ، دورتموند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :