صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
امیرحسین فشنگچی دیروز قبل از تمرینشان با همبازیانشان دیدار کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ امیرحسین فشنگچی که در ملوان سابقه ی بازی دارد ، قبل از تمرین دیروز تیمشان در اهواز با هم بازی های سابقش دیدار کرد.دیداری که بسیاری خاطرات را برای آنها را زنده کرده است.به جز امیرحسین فشنگچی که در زمان دراگان اسکوچیچ نیز در ملوان بازی می کرد ، مهدی دغاغله دیگر بازیکن کنونی فولاد است که ان سال با انزلی چی ها بود. بازیکن سابق پرسپولیس همچنین با حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس نیز دقایقی به گپ و گفت پرداخت.







منبع: ورزش 3
برچسب ها: فشنگچی ، ملوان ، استیلی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :