به گزارش بولتن نیوز، وی با بیان اینکه مطالبات بیمارستانها از بیمهها بسیار زیاد است، افزود: امیدوار بودیم که سازمانهای بیمهگر به وعده خود مبنی بر پرداخت مطالبات ما تا پایان شهریورماه عمل کنند، اما این اتفاق نیفتاد. درخواست ما از بیمهها همان چیزی است که معمولا طلبکار از بدهکار میخواهد. درخواست ما این است که سازمانهای بیمه قانون را رعایت کرده و به آن عمل کنند.
هاشمی با اشاره به صحبتهای مجددی که در این باره با سازمانهای بیمهگر انجام شده است، گفت: این صحبتها درحالیست که هنوز عملا اتفاقی در این زمینه نیفتاده که کمک کند تا همکاران ما بدون دغدغه بتوانند بیمارستانهای کشور را اداره کنند.
وزیر بهداشت در پایان با اشاره مجدد به مشکلات مالی و اعتباری بیمارستانها، تصریح کرد: امیدواریم سازمانهای بیمهگر این هشدارها را جدی بگیرند.
چندی پیش، دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت گفته بود که وزارت بهداشت از چهار بیمهگر اصلی از سال 93 و 94 مجموعا 3 هزار و 766 میلیارد و 900 میلیون تومان طلبکار است.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com