صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
پس از انتشار خبر حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه با رامبد جوان تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این خبر مطلع شویم.
به گزارش بولتن نیوز، مجری نامدار این برنامه که از رسانه ای شدن این خبر جا خورده بود، پرسید: برای چه چنین سوالی می‌پرسید؟ مگر کسی چیزی گفته؟

به رامبد جوان گفتیم که برخی از خبرنگاران نود این خبر را رسانه‌ای کرده‌اند که او با عصبانیت گفت: این لوس بازی‌ها برای چیست؟ من اگر بخواهم بیننده‌های برنامه‌ام را سورپرایز کنم، چکار کنم؟ چرا باید چنین خبری بدون اطلاع من رسانه ای شود؟

رامبد جوان ادامه داد: اگر قرار به این باشد که کسی باخبر شود، خودمان آن را رسانه‌ای می‌کنیم. واقعا مانده‌ام که چه بگویم و ترجیح می‌دهم بیش از این حرفی نزنم.

برچسب ها: واکنش ، رامبد جوان ، عادل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :