صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
هر چقدر هم که عاشق وقتهای تنهایی و خلوت کردن با خودتون باشیم، بازهم نمیتونیم بگیم که نیازی به رابطه با آدمهای دیگه نداریم.

به گزارش بولتن نیوز، هر چقدر هم که عاشق وقتهای تنهایی و خلوت کردن با خودتون باشیم، بازهم نمیتونیم بگیم که نیازی به رابطه با آدمهای دیگه نداریم. این که بتونیم با بقیه آدمهای اطارفمون ارتباط خوبی برقرار کنیم خیلی مهمه. اگه فکر میکنید گاهی در مورد این مسئله به مشکل میخورین، این فکت گرافی برای شماست.


منبع
برچسب ها: راه ، روابط ، بهتر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :