صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳
مهاجم ملی‌پوش ولفسبورگ از زمانی که چلسی را ترک کرده و به سبزها پیوسته موفق نشده عملکرد رضایت‌بخشی از خود به نمایش بگذارد.
به گزارش بولتن نیوز، آندره شورله با مقصر دانستن مصدومیت‌ها در قبال عملکرد ضعیفش در ولفسبورگ به "بیلد اشپورت" گفت:" بعد از مصدومیت بدنم طوری شکل گرفت که ماهیچه‌هایم هنوز متاثر از دوران آسیب‌دیدگی بودند و عضلاتم درست جا نیفتادند. الان هر حرکتی که می‌کنم درد دارم، چه برسد که پرش هم بکنم."
وی با اذعان به اینکه خود را به دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت ،پزشک بایرن، هم نشان داده، افزود:" اگر صد درصد آماده شوم و از لحاظ بدنی مشکلی نداشته باشم آن وقت نه فقط برای تیم ملی بلکه برای ولفسبورگ هم یک نکته قوت و قابل اتکا خواهم بود."

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :