صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، احتمال وقوع حادثه در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران را رد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، دکتر هورمند، جانشین مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر احتمال انفجار کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان تریتای تهران و عدم همکاری مسئولان آن برای انتقال بیماران، گفت: بیمارستان تریتا در حال اجرای مانور بحران است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در این بیمارستان در جریان است، واقعی نیست و در این مورد نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انفجار ، کپسول‌ ، اکسیژن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :