صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
دیوید بکام، هافبک سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و میلان، عنوان کرد که دوست دارد میلان در چمپیونزلیگ موفق ظاهر شود و این در حالیست که میلان موفق به حضور در این رقابت‌ها نشده است !
به گزارش بولتن نیوز، کاپیتان سابق انگلیس که به همراه منچستریونایتد در سال 1999 قهرمان چمپیونزلیگ شده بود، اخیرا عنوان کرده بود که در دوران بازیگری اش، فوتبالیست درجه یکی نبوده ولی اظهار نظر امروزش نشان می‌دهد که او اخبار فوتبال را هم با دقت دنبال نمی‌کند.

او در مصاحبه با اسپورت 360 گفت:" دوست دارم چه تیمی قهرمان شود؟ این که دوست دارم چه تیمی قهرمان شود با اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد فرق دارد. من دوست دارم منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و میلان موفق ظاهر شوند. دوست دارم یکی از این 3 تیم قهرمان شود."

میلان فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و از صعود به رقابت‌های اروپایی بازماند.
برچسب ها: بکام ، سوتی ، میلان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :