صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
مدیرعامل ستاد دیه کشو: با حمایت نیکوکاران کشور از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۳۵۰ زندانی غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند.
به گزارش بولتن نیوز،به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی افزود‌: 150 نفر از این مددجویان، بانوان بوده اند.


وی گفت: ‌کل بدهی زندانیان آزاد شده 3 هزار میلیارد ریال بود که با همکاری خوب طلبکاران و اولیاءدم و با اخذ گذشت رضایتمندانه 45 درصد از این مبلغ کاهش پیدا کرده است.


مدیرعامل ستاد دیه کشور ادامه داد: از جمع این زندانیان آزاد شده محکومان مالی پرونده‌های چک، مهریه و نفقه با 70 درصد بیشترین آمار عددی را به خود اختصاص داده‌اند.
منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: ازادی ، زندانی ، غیرعمد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :