صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
تعطیلی ۲۰ روزه لیگ
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تا روز دوشنبه هفته آینده در مرخصی به سر می‌برد و به ایران باز نمی‌گردد.
به گزارش بولتن نیوز؛ تمرینات تراکتورسازی بعد از شکست مقابل پرسپولیس، با توجه به تعطیلی ۲۰ روزه لیگ به مدت ۴ روز تعطیل شد.

در همین راستا تمرینات تراکتورسازی از امروز در حالی شروع می‌شود که به دلیل اینکه مربیان خارجی این تیم به مرخصی رفتند تمرینات زیر نظر قادر رحیم‌زاده و علیرضا پژمان برگزار می‌شود.

تراکتورسازی در این هفته‌ها نتایج خوبی نگرفته و با کسب تنها هفت امتیاز در رده دهم جدول ردبندی قرار دارد.

با این وجود اولیویرا در مرخصی به سر می‌برد و ۵ روز اضافه بر سایرین در تمرینات این تیم غایب است.

او با وجود شرایط نه چندان خوب تراکتورسازی قبل از سفر به پرتغال به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود که به خاطر مسائل شخصی چند روز دیرتر به ایران باز می‌گردد.

سایر دستیاران خارجی اولیویرا امروز به ایران باز می‌گردند و به احتمال فراوان از فردا در تمرینات شرکت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :