صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳
مهدی تارتار معتقد است اشتباهات حسین زرگر تیمش را در دیدار برابر استقلال نابود کرده است.
به گزارش بولتن نیوز، سرمربی راه آهن که تیمش در دیدار برابر استقلال از اشتباهات داوری متضرر شده بود در برنامه نود به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: در دو سه روز گذشته تمام کارشناسان و مردم به نوعی نظرات خود را اعلام کردند. از همه دوستانی که به نوعی با ما همدردی کردند تشکر می کنم. وقتی ساختمانی را از پایه تخریب کنید زمان می برد که دوباره درست کنید اما وقتی پنجره یا در آن خراب شود می توان به راحتی درست کرد. اشتباهات داوری ما را کاملا نابود کرد.
وی ادامه داد: اشتباه دقیقه 45 صورت نمی گرفت می توانستیم در نیمه دوم به گل های بیشتر برسیم. اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است. قبول دارم اشتباهات داوری به سود ما هم بود اما فرق داشت و باید موقعیت و زمان آن را در نظر بگیریم.
سرمربی راه آهن در ادامه با اظهارنظری جالب درباره مشکلاتی که در چند فصل اخیر از جانب داوری متوجه او شده گفت: اگر پنالتی ما را هم نمی گرفت ما به تک گل مان در نیمه اول راضی بودیم و اما اخراج دقیقه آخر ما را نابود کرد. من در یکی دو فصل اخیر خیلی متضرر شدم. تحمل این اتفاق برایم سخت شده است و هر کس را که در خیابان می بینم از آنها راهکار می خواهم برای مقابله با این مشکلات!
منبع: ورزش 3
برچسب ها: تار تار ، راه آهن ، استقبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :