صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
رقابت‌های سوپر لیگ A بسکتبال بانوان از پنجشنبه ۹ مهر ماه با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، استارت رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال  بانوان اواخر هفته با بازی دو تیم ذوب آهن و پالایش نفت  تهران زده می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها 10 تیم در دو گروه پنج تیمی به مصاف هم می‌روند. رقابت‌های سوپر لیگ بانوان به صورت متمرکز در تهران پیگیری می‌شود.
در گروه A این رقابت‌ها آرارات تهران، ذوب آهن اصفهان، سبلان، کیا گالری تهران و پالایش نفت تهران حضور دارند و در در گروه B نیز تیم‌های شرکت ملی گاز، شهرداری بندر عباس، تایرپور تهران، هیئت بسکتبال رضوی و شهرداری سنندج با هم رقابت می‌کنند.
رقابت‌های سوپر لیگ B نیز اواسط آبان ماه با حضور 10 تیم برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :