صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
تنیس روی میز قهرمانی آسیا - تایلند
تیم تنیس روی میز بانوان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم بنگلادش به پیروزی رسید.

به گزارش بولتن نیوز؛ در آغاز بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در شهر پاتایای تایلند صبح امروز (شنبه) تیم بانوان ایران در نخستین دیدار خود در گروه F به مصاف تیم بنگلادش رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد و به اولین برد خود دست یابد.

تیم ایران که در دوره قبلی این رقابت‌ها در رده یازدهم قرار گرفت، در دومین دیدار خود از ساعت 13 به وقت محلی با لائوس بازی دارد و از ساعت 17 نیز به مصاف ماکائو می‌رود.

تیم تنیس روی میز مردان نیز از ساعت 11 به وقت محلی در اولین دیدار خود با عربستان روبه‌رو می‌شود و در ادامه با اندونزی و لبنان دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :