صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۳۸۶۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
مواضع محمود احمدی‌نژاد را که به یاد دارید قطعا قبول دارید که حسن روحانی تفاوت‌های آشکاری با او دارد. نگاهش به جهان متفاوت است و در خصوص اقتصاد و فرهنگ به گونه‌ی دیگر می‌اندیشد.
برچسب ها: مغز ، احمدی‌نژاد ، روحانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مهدی
|
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
مغز احمدی نژاد .. مغز دکتر روحانی مغز یک انسان متفکر و اندیشمند یک حقوقدان یک آدم منطقی یک... به مولا علی که به دکتر روحانی رای ندادم که پشیمانم چون به هیچکس رای ندادم .
فرید
|
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
مغز احمدی نژاد!!!!؟، در گوشیم اینجا نمی شه گفت که.
ییییشسث
|
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
توی محل مغز احمدی نزاد پر از فسفر الماس طلا و در مغز روحانی ...
ناشناس
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
روحانی خوشبینه به دشمن احمدی نژاد بد بینه به دشمن روحانی بد بینه به خودی احمدی نژاد خوشبینه به خودی ها!
خیلی جالب است که برخی از حب و بغض ها مانع دیدن واقعیات مسلم می شود ، آیا بد بینیه آقای احمدی نژاد به دشمنان بود که به سران بیگانه نامه های متعدد نوشت که حتی جوابش را نداند ؟ آیا خوشبینی او به خودی ها بود که در حال حاضر حتی همجناحی های او و برخی از دوستان ووزرایش از او تبری می جویند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
بولتن تو دیگه از حب و بغض حرف نزن !
ناشناس
| |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
بولتن جان حضرت محمد هم نامه نوشت به سران کشورهای مختلف و جواب نگرفت. برامون تحلیل کن ببینیم این نشون چیه؟
احمدی نژاد در حرف عمل بارها نشون داد از هیچ حزبی نیست منم برای همین بهش رای دادم باز هم بهش رای خواهم داد. خیلی زود شروع کردید به تحریف تاریخ برای همین هم نتیجه معکوس میگیرید!
پیامبر اکرم (ص) نامه نوشت وبرخی جواب دادند و برخی جواب شفاهی دادند ..منتها پیامبر شان خودش را می دانست واز طرف خداوند مامور به این کار بود .نامه پیامبر اکرم هم الهی بود و رساندن پیامی که دنیا از آن خبر نداشت .در حال حاضر که ارتباطات قوی وهمه جانبه وجود دارد یک رییس جمهور که مقام سیاسی است از چه موضعی و با چه پشتوانه و دانش و احتمال تاثیر دست به چنین کاری می زند ؟ اگر قرار است مثلا اوباما به دین اسلام دعوت شود که در نامه های آقای احمدی نژاد چنین چیزی نبود آیا او باید این کار را انجام دهد یا رهبران مذهبی که اتفاقا اعتبار مذهبی و جهانی هم دارند ؟تازه امر به معروف و نهی از منکر هنگامی واجب است که احتمال اثر داشته باشد ،آیا عقلا کمترین احتمال اثر از پی چنین نامه نوشتن هایی را می دهند ؟ اگر نامه او کاملا سیاسی است دیگر نباید آن را با نامه های پیامبر اکرم (ص) مقایسه کرد . نامه سیاسی که در آن شخصی رییس جمهور کشور دیگر را نصیحت می کند و درعرف رایج بین المللی کمترین اعتنایی ندارد جز اینکه مردم ایران رااز شان بلند خود بکاهد چه بازتابی خواهد داشت ؟ کاملا مشخص است که این نامه ها نه الهی بودند که حتی شخص نویسنده هم چنین ادعایی به آنها نداشت و نه سیاسی بودند که از پس آن تحولی در رابطه ها ایجاد شود . متاسفیم که برخی آنقدر درباره افراد غلو می کنند و واقعیات مسلم را درنظر نمی گیرند و مقایسه ای می کنند که انسان از آن خجالت می کشد .البته همین مختصر را با ملاحظه و رعایت و سربسته نوشتیم و نکات بسیاری هست که ناچار متعرض نمی شویم چرا که مردم با یک نگاه همه چیز این معنا را متوجه می شوند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :