صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۳۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
با این شرایط نمی توان کودکان را به استادیوم برد
پیشکسوت فوتبال ایران بار دیگر برخلاف موج حرکت کردن را سرلوحه حرف های خود قرارداده است.

به گزارش بولتن نیوز؛ در حالی که خیلی از کارشناسان و فوتبال دوستان عملکرد داوران را مورد نقد قرار داده اند، محمد مایلی کهن که روز گذشته به همراه نوه هایش در استادیوم از نزدیک شاهد جدال دو تیم ملوان و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی بود درباره این بازی گفت: این فوتبال نبود و دایم فحاشی در زمین مسابقه دیدیم. آنقدر فحاشی زیاد بود که جایی برای مسائل فنی باقی نگذاشت.

وی ادامه داد: سوشا مکانی فقط یک قمه کم داشت تا چند نفر را از بین ببرد. آقایان داور را وسط زمین مظلوم گیر آوردند و هر بلایی که دوست داشتند سرش آوردند.

مایلی کهن در پایان با ابراز نگرانی و ناراحتی بابت جو استادیوم گفت: من غلط کنم که بار دیگر کودکان را به ورزشگاه بیاورم تا شاهد چنین جو بدی باشند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مایلی کهن ، سوشا ، قمه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مهدی
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
من یک پرسپولیسی هسنم از زمانی که بنفیکا بع تهران آمد و 4 گل زد اوائل از برخوردهای آقای مایلی کهن لذت می برم ولی الان متاسفانه در تمام بازیها دخالت می کند و نظر می دهد باید بداند ذات فوتبال در همین خاشیه هاست خودش را از چشم مردم نیاندازد رفتارش مثل دادکان زادمهر آشتیانی کاشانی و.... باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :