صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸
سه دوست که در کمین شکار مسافران شهرستانی بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه ایران، چندی پیش مأموران پلیس مستقر در محدوده پارک سوار آزادی در حال گشتزنی در این محدوده بودند که شخصی به آنها مراجعه و اعلام کرد که روز گذشته از شهرستان آمده بودم و به علت خستگی زیاد در فضای سبز میدان آزادی در حال استراحت بودم که 3 پسر به من نزدیک شده و با تهدید تیغ موکت بری پول نقد و یک دستگاه تلفن همراه و یک قطعه عابر بانک را از من سرقت کردند.

بلافاصله مأموران، مالباخته را به کلانتری راهنمایی کرده و پس از تشکیل پرونده مشخصات چهره و لباس ظاهری متهمان را دریافت کردند و پس از گشتزنی‌های مستمر موفق شدند این دزدان را در همان محدوده شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

سرانجام هر سه شرور پس از تعقیب و گریز کوتاهی بازداشت و به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از این شهروند اعتراف کردند.


منبع: روزنامه ایران
برچسب ها: شرارت ، پارک سوار ، آزادی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :