صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰
کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، معتقد است اشتباه در ضربات نهایی، موجب شکست تیمش مقابل ‏وستهام شد.‏
به گزارش "ورزش سه"، سیتی بعد از 5 پیروزی پیاپی در لیگ برتر، امشب در دیداری خانگی مغلوب ‏وستهام شد.‏‎ ‎
دی بروین که اولین گلش برای سیتی را در این دیدار به ثمر رساند، گفت:" ما تمام تلاش مان را برای ‏فشار آوردن برآنها انجام دادیم. در نیمه دوم، آنها یک موقعیت خوب هم ایجاد نکردند. شاید ضربات آخر ما ‏خوب نبود اما بد بازی نکرد.‏
ما شروع خوبی نداشتیم و روی دو موقعیت آنها هم خوب دفاع نکردیم. باید از این شکست درس بگیریم. ‏من در این دیدار تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام دادن اما کافی نبود. از نحوه جا افتادنم در تیم ‏راضی هستم.‏
در مدت چند هفته جا افتادم و شرایط برایم بهتر هم خواهد شد. اگر در چنین دیداری شکست می خورید، ‏باید خیلی سریع از آن رد شوید. سعی کردیم بعد از شکست مقابل یوونتوس واکنش خوبی داشته باشیم اما ‏اکنون باید منتظر بازی سه شنبه باشیم."‏
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :