صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
در راستای توانمندسازی سربازان نیروی مسلح در بازار کار
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از امضای تفاهم‌نامه میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم و گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز ، احمد عطارنیا با اشاره به امضای تفاهم‌نامه آموزشی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم و گروه پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف توانمند‌سازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای ورود به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی امضا شد.

وی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در آموزش و ارتقاء مهارت و اجرایی کردن تفاهم‌نامه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای بهره‌گیری در زمان خدمت و توانمند ساختن آنان برای ورود به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی، تفاهم‌نامه آموزشی بین اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم و گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) مستقر در استان منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه سربازان وظیفه گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در دوره‌های رایانه کار ICDL درجه دو، حسابداری مقدماتی و تعمیرکار برق خودرو به میزان سه هزار و 132 نفر ساعت از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند خواهند شد.

عطارنیا خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه آموزشی از تاریخ شروع دوره‌های آموزشی تا پایان اسفند امسال معتبر خواهد بود.

وی بیان کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه و در نهایت اجرای دوره‌های آموزشی با توجه به درخواست و استقبال سربازان وظیفه پدافند هوایی صورت گرفته که شرایط خوب و موقعیت جعفرافیایی پادگان هم یکی از عوامل مؤثر در این امر است.

برچسب ها: امضا ، تفاهم‌نامه‌ ، قم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :