صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
اعتراض ابوترابی در کمیسیون برجام به صدا و سیما؛
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از حضور نهاوندیان، عراقچی و قشقاوی در یازدهمین جلسه این کمیسیون خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز ، سید حسین نقوی حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: در ابتدای جلسه امروز اعضای کمیسیون به عدم حضور صداوسیما اعتراض کردند و آقای ابوترابی در این زمینه گفت که چرا وقتی سعید جلیلی در جلسه حضور دارد همه دوربین‌ها حاضر هستند اما حالا حضور ندارند.


وی ادامه داد: آقای ابوترابی همچنین به صداوسیما از این بابت اعتراض داشت که چرا مباحث و دیدگاه‌های ایشان را در برخی از گزارشات جلسات حذف کردند که رئیس جلسه در پاسخ توضیح داد که احتمالا موضوع بعد از ظهر قبلا گفته شده بود ضبط نداریم با جلسه صبح مشتبه شده و صداوسیما فکر کرده که صبح نباید جلسه را ضبط کند. البته دو رسانه خانه ملت و مجلس جلسه را ضبط می‌کنند و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :