صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
این ادعا از سوی نویسنده‌ای مطرح‌شده است که کتاب وی بانام «اثرانگشت خدایان» (Fingerprints of the Gods) در سال 1995 سه میلیون نسخه فروش داشت.
به گزارش بولتن نیوز، گراهام هنکوک ادعا می‌کند که با اصابت این ستاره عظیم به زمین اثری فراتر از سلاح هسته‌ای آزادشده و تمامی نسل بشر را از بین خواهد برد.



در این کتاب به نقل از دو دانشمند آمده است: تکه‌هایی از یک ستاره غول‌پیکر پنهان در میان ابری از شهاب‌سنگ به سمت زمین به سمت کره زمین می‌آید.

هنکوک در ادامه مدعی است این پیش‌بینی خود را از تمدنی باستانی که او مجیشِن می‌نامد، گرفته است. طبق پیش‌بینی این تمدن، روزی ستاره‌ای به زمین خواهد خورد. او می‌گوید این قوم نه در قالب پیام معنوی یا استعاره که مستقیماً درباره این حادثه هشدار می‌دهند؛ بنابراین در طی بیست سال آینده زمین با حادثه‌ای هزاران بار فاجعه‌بارتر از انفجار اتمی مواجه خواهد شد. درواقع سیاره زمین از میان جریان شهاب‌سنگی تاروید عبور خواهد کرد یعنی بزرگ‌ترین خطری که بشریت با آن مواجه خواهد شود.




گراهام می‌گوید ستاره‌ای که 12،800 سال پیش به قاره قطب جنوب اصابت کرد، جامعه متمدن آن قاره را به‌کلی نابود کرد، به عبارتی هزاران سال پیش از اختراع چرخ توسط بشر. دلیل عدم شناسایی جای این ستاره ضخامت دو مایلی این حفره یخی و ذوب شدن آن است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: تصاویر ، ستاره ، کره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :