صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
با حضورفرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی؛
در مراسمی که با حضورفرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و مقامات نظامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد مرحله سوم طرح پادگان تیپ ۳۷۷ سرلشگر شهید حبرانی نیروی زمینی ارتش به بهره برداری رسید.
به گزارش بولتن نیوز ، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان اینکه انتقال پادگان‌های مشهد از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفته است افزود: امروز شاهد بهره برداری ازمرحله سوم پادگان تیپ ۳۷۷ سرلشگر شهید حبرانی نیروی زمینی ارتش در همین راستا هستیم.


امیر علی جهانشاهی بیان کرد: انتقال پادگان تیپ ۳۷۷ شهید حبرانی لشکر ۷۷ ثامن الائمه (ع) خراسان به خارج شهر مشهد از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و تاکنون ۳۳ هزار متر مربع اماکن دراین پادگان یک هزار و ۳۰۰ هکتاری ساخته شده و مرحله سوم این پادگان در بیش از ۱۰ هزار مترمربع زیربنا از جمله این پروژه است که امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث ۵ هزار متر مربع نیز در دست طراحی است ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۵ گردان از تیپ ۳۷۷ در پادگان جدید مشهد مستقر شده است که در صورت تامین هزینه های مورد نیاز شاهد تسریع طرح و انتقال تمامی نیروها به پادگان جدید خواهیم بود.

جهانشاهی بیان کرد: برای پادگان جدید حدود یک‌هزار و ۳۰۰ هکتار فضا پیش‌بینی شده که ۶۰۰ هکتار آن از مالکان خریداری و مابقی فضاهای مورد نیاز با همکاری منابع طبیعی و آستان قدس رضوی تامین شده است.

وی هزینه ایجاد پادگان‌های جدید را منوط به فروش پادگان‌های قبلی دانست و گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال از محل فروش پادگان‌های قدیم احصا شده که این رقم جوابگوی هزینه های احداث و انتقال به پادگان جدید نیست.
منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: ارتش ، تیپ۳۷۷ ، جهانشاهی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :