صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
افراد بی‌خانمان لندن با دوربین‌های یکبار مصرف فوجی از شهرشان عکاسی کرده و آثار در مسابقه‌ای با عنوان ˝لندن من˝ شرکت داده شدند.

به گزارش بولتن نیوز، انجمن سلطنتی عکاسی انگلستان دست به ابتکاری جالب توجه زده و با تعریف یک پروژه عکاسی مستند تعداد 100 دوربین یک بار مصرف فوجی فیلم را در اختیار افراد بیخانمان لندن قرار داده و با برگزاری یک دوره آموزشی پایه از آنها درخواست کرده که از دریچه نگاه خود از شهری که در آن زندگی می‌کنند عکس گرفته و آثار را به انجمن بازگردانده تا در رقابتی با عنوان "لندن من" شرکت داده شوند.

تصاویر ارسالی به انجمن  خیره‌کننده بود! هزاران عکس کم‌نظیر ثبت شده و به مرحله داوری راه پیدا کردند. داوری آثار توسط فستیوال عکس لندن، فوجی فیلم و کریستیز انجام شد. تصاویر برگزیده این پروژه در تقویم 2016 "لندن من" چاپ خواهند شد.


انتهای پیام/

منبع: هنرآنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :