صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
مارکو اوکتاویو:
سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مشکلات مالی را اصلی‌ترین دلیل قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ مارکو اوکتاویو در شرایطی از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خداحافظی کرد که روزهای خوب و موفقی را با این تیم رقم زده بود. ایران با اوکتاویو دو بار در جام‌های های جهانی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

قهرمانی در جام بین قاره‌ای، بازی‌های آسیایی، بازی‌های ساحلی و تورنمت‌های دیگر از جمله موفقیت‌هایی بود که ایران با این مربی برزیلی کسب کرد. با این حال هفته گذشته در خبری غافلگیر کننده، جدایی اوکتاویو از تیم ملی اعلام شد.

اوکتاویو در این خصوص گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال ایران شرایط تمدید قرارداد با من را نداشت. فدراسیون نمی‌توانست از پس دستمزد من بربیاید.

وی افزود: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک تمامی مشکلات حل شود و بتوانم دوباره با ایران کار کنم. ایران یکی از قدرت‎های آینده فوتبال ساحلی خواهد شد.

وی افزود: جا دارد از همه مردمی که تیمشان را در این سه سال و هفت ماه حمایت کردند تشکر کنم. بسیار مفتخریم که هشت جام را با ایران بردیم. همچنین می خواهم از بازیکنان شجاعم هم تشکر کنم و همین‎طور کادر فنی که عاشق ایران هستند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که به زودی شما را ببینم.
منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: مارکو ، فدراسیون ، مالی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :