صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲
عجله روبرتو کارلوس برای ترک کردن برنامه نود
کارلوس بدون تعارف به فردوسی پور گفت که زود برنامه اش را تمام کند تا او به هتل برود و استراحت کند.

به گزارش بولتن نیوز؛روبرتو کارلوس که امشب مهمان برنامه نود بود آنقدر خسته بود که بدون تعارف به عادل فردوسی پور گفت:«باید بروم و برای بازی فردا استراحت کنم،خسته هستم و خوابم می آید!»

او به همراه سالگادو بامداد پنج شنبه به تهران رسیدند و به دلیل بی نظمی هایی که اتفاق افتاد خیلی دیر به هتل رسیدند و برنامه هایی که برای پنج شنبه صبح برایشان تدارک دیده بودند را از دست دادند.

قرار بود آنها به برج میلاد بروند و بازدیدی از بلندترین برج تهران داشته باشند.

منبع: خبر آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :