صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۱۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش بولتن نیوز،غالباً ساده‌ترین راه‌ها، درست‌ترین هم نیستند. در ساختمان‌سازی‌ها، اغلب درختان محل قطع می‌شوند و ما همچون دشمنان طبیعت، به جان اولین ساکنان زنده‌ی محل می‌افتیم. معماران انگشن‌شماری حاضر می‌شوند هنر طبیعت و هنر ساختمانی خود را در کنار هم پیوند دهند، بدون این‌که خدشه‌ای به درخت و ساختمان وارد آید و در اصل، درخت هم جزئی تلفیقی و زیبا در بنا شود. از بین رفتن جنگل‌ها، یکی از بزرگ‌ترین معظلات امروز جهان است که نتیجه‌ی تلخ آن، افزایش گرما در سرتاسر جهان شده‌است. همچنین این پدیده، باعث نقص در چرخه‌ی آب جهان شده‌است. بنابراین به‌طور جدی زمان آن رسیده که همزیستی عاقلانه‌تری را با طبیعت، برگزینیم.  یکی از ساختمان های پست حاضر، اتفاقاً در نیاوران تهران قرار دارد. کاش این کار همه‌گیرتر شود و مشتریان هم ببینند و یاد بگیرند که ما به مدد ساکنان اولیه‌ی طبیعت است که به این‌جا رسیده‌ایم و وظیفه داریم با محیط زیست‌مان مهربان‌تر باشیم.

۱- زمین بازی یک مهدکودک در اطراف یک درخت

این ایده را علاوه بر اجرا، بخاطر ظاهر نمادین آن دوست دارم که از کودکی، چنین تعریفی را القا می‌نماید: شادی‌های ما، مدیون مادرِ طبیعت است!

۲- اول درخت آن‌جا بود! ساختمانی در ترکیه

۳- حضور درخت در زیباتر شدن طراحی خانه بسیار مؤثر بوده

۴-

۵- یک مجتمع مسکونی در نیاوران تهران

۶- درخت اجازه یافته که به حریم خانه سرک بکشد

۷- پله، درخت و باز پله

۸- درختی در میان یک رستوران

۹- خانه‌ای استوانه‌ای شکل و شیشه‌ای، به دور یک درخت ساخته شده‌است

۱۰- اقامتگاهی مشرف به یک دریاچه

۱۱- آپارتمان درختی

منبع

منبع: یک پزشک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
درویش
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
بفرموده حضرت رسول لعنت خدا بر کسی که درختی را قطع کن.
انصافا غیر مسلمانان با پیروی از عقل به بسیاری از دستورات اسلامی بهتر عمل میکنند. منابع طبیعی را نابود میکنیم و سپس با تغییر اقلیم کشورمان دچار کم آبی و هزار بیماری و مشکل میشویم. مسئولین هم که در این بین فقط قبلی ها را تخریب میکنند و وضعیت همچنان ادامه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :