شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hadi
|
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
باورکنیدبهترازپرایده
ناشناس
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
اگه فولكس قديم بود آبرومندانه تر بود.
ناشناس
|
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
این عسکه قشن گی یه مبارک باشه عروسی شون چه برف پاک کن کلکی ! خود برف پاکنه هم عاشق شده قلب زده .
این ژیان به این کوچول مچولو
با دو تک سیلندر کم نیاورده
دوتا قلب روی شیشه هاش داره
از خوشحالی ولی پــر در آورده
عروس و داماد رو میچرخونه
امشب تو گاراژ هم چراغونه
بچه نیست دیگه پر در آورده از تو شاخه ها سر در آورده