صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده از هدر رفتن موقعیتهای توسط بازیکنانش ناراضی بود.

به گزارش بولتن نیوز؛ تیم پرسپولیس که در دقایق ابتدایی دیدار مقابل پدیده به گل رسید در ادامه دو موقعیت را هم به تیرک دروازه کوبید تا به این شکل آه از نهاد برانکو بلند شود. برانکو البته در پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی بارها تاکید کرد که او نیمی از تیمش را در دیدار مقابل پدیده در اختیار نداشت. برانکو امیدوار است در بازی آینده مقابل استقلال اهواز چنین صحنه هایی را با مشتهای گره کرده به نشانه پیروزی عوض کند.



منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ، افسوس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :