صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
فولاد خوزستان تمرین خود را با حضور بازیکنان جدید و سرپرست موقت در اهواز برگزار کرد.
به گزارش بولتن نیوز، امیرحسین فشنگچی بازیکنی که امروز به فولاد پیوست در تمرین حاضر شد و با دیگر بازیکنان تمرین کرد.

سرپرست موقت این تیم امروز از نزدیک شاهد تمرینات بود و در اخر با بازیکنان دیدار کرد.

اکبر ایمانی در تمرین امروز حضور نداشت.

ایوب والی بازیکن محروم فولاد در اخر تمرین حضور پیدا کرد و مورد استقبال کادر فنی و اژدری و هواداران حاضر در تمرین قرار گرفت.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :