صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
بابک جهانبخش 29 و 30 مرداد در سالن میلاد تهران به روی صحنه می‌رود
به گزارش گروه موسیقی بولتن نیوز، بابک جهانبخش که به تور کنسرت‌های تابستانی پیوست و قرار است در تاریخ 8 و 9 مرداد‌ماه مهمان مردم بوشهر باشد و پس‌از آن اهواز، ماهشهر، شهر کرد، شاهین شهر به اجرای قطعات خود بپردازد.

جهانبخش در 29 و 30 مرداد‌ماه هم به پایتخت باز می‌گردد و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با‌ هوادارن تهرانی خود دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :