صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۶۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
فرماندار تهران به حادثه شب گذشته در جاده امامزاده داوود اشاره کرد و گفت: اجساد 6 نفر پیدا شده و احتمال افزایش اجساد وجود دارد.
گروه حوادث، فرماندار تهران به حادثه شب گذشته در جاده امامزاده داوود اشاره کرد و گفت: اجساد 6 نفر پیدا شده و احتمال افزایش اجساد وجود دارد.

به گزارش بولتن نیوز،‌
عیسی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با بیان اینکه هلال احمر و پزشکی قانونی باید اجساد را شناسایی کنتد گفت:‌ بعد موضوع اعلام می‌شود.

یه گفته فرماندار تهران، یک نفر چینی در بین اجساد بوده و احتمالاً تبعه‌های کشور افغانستان نیر بوده‌اند چرا که در آن مسیر مشغول فعالیت بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: جسد ، امامزاده ، داوود

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
abbas
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اینجا ایران است سال 1395
مای که ادعای همه چیز را داریم اما توان مقابله با یک سیلاب کوچیک رو تو پایتخت نداریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :