فرماندار تهران به حادثه شب گذشته در جاده امامزاده داوود اشاره کرد و گفت: اجساد 6 نفر پیدا شده و احتمال افزایش اجساد وجود دارد.
گروه حوادث، فرماندار تهران به حادثه شب گذشته در جاده امامزاده داوود اشاره کرد و گفت: اجساد 6 نفر پیدا شده و احتمال افزایش اجساد وجود دارد.
به گزارش بولتن نیوز، عیسی فرهادی در گفتوگو
با خبرنگار اجتماعی فارس، با بیان اینکه هلال احمر و پزشکی قانونی باید
اجساد را شناسایی کنتد گفت: بعد موضوع اعلام میشود.
یه گفته فرماندار تهران، یک نفر چینی در بین اجساد
بوده و احتمالاً تبعههای کشور افغانستان نیر بودهاند چرا که در آن مسیر
مشغول فعالیت بودهاند.