صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
بازیکن سابق چلسی از سوی تیم‌های آمریکایی برای بازی در این کشور با پیشنهاداتی روبه‌رو شد.

به گزارش بولتن نیوز؛دروگبا بازیکن 37 ساله چلسی که به زودی امسال این تیم را ترک می‌کند با پیشنهاداتی از تیم‌های آمریکایی روبه‌رو شده است که با قطر برای جذب این بازیکن رقابت می‌کنند.

تیم شیکاگو برای جذب این بازیکن 2.5 میلیون دلار را برای 18 ماه پیشنهاد داده است.

طبق خبر خبرگزاری‌های خارجی نتیجه این مذاکره به زودی تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

دروگبا در 38 بازی چلسی 7 گل به ثمر رساند. این بازیکن در سال 2012 بعد از 8 سال از چلسی جدا شد و به شانگهای پیوست و سپس مدتی در تیم گالاتاسرای ترکیه بازی کرد و بعد از آن دوباره فصل قبل به چلسی بازگشت.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: دروگبا ، آمریکا ، چلسی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :