صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
بایرامی:به فصل بعد اميدوارم
مهرداد بایرامی مهاجم جوان تراکتورسازی تبریز از شرایط خود ابراز رضایت می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز؛او اواخر فصل قبل دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شده بود و با این مصدومیت هم برای تیمش فوتبال بازی می‌کرد اما حالا دیگر مصدومیتش به طور کامل برطرف شده است. بایرامی در مورد شرایطش به ما گفت: «خدا را شکر از همه چیز راضی هستم. تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و این تمرینات در آینده به ما کمک می‌کند تا خودمان را بیش از پیش آماده لیگ کنیم.

با توجه به نام و آوازه‌اي كه تراكتورسازي دارد، بايد در فصل آينده هم يكي از مدعيان قهرماني باشد. من شخصاً به درخشش تراكتورسازي در فصل آينده بسيار اميدوارم

اين بازيكن اضافه كرد: «من و كريم انصاري‌فرد از دوران كودكي با هم همبازي بوديم و سال‌ها در تيم‌هاي مختلف به عنوان زوج خط حمله، كنار هم به ميدان مي‌رفتيم. كريم در تراكتور به عنوان آقاي گلي رسيد و حالا نوبت من است تا اين عنوان را از آن خود كنم به خصوص كه تراكتورسازي پس از كريم انصاري‌فرد، با ادر لوسيانو ادينهو هم توانست آقاي گلي ليگ چهاردهم را تعيين كند.

اين يعني من هم شانس دارم تا با كمك و حمايت هواداران، آقاي گلي را كسب كرده و اين عنوان را در تراكتورسازي نگه دارم.» بايرامي در مورد ادينهو افزود: «هيچ‌كس نمي‌تواند جاي او را در تراكتورسازي بگيرد. اين بازيكن با نفر دوم در جدول آقاي گل‌ها 6 گل فاصله داشت. او هر وقت اراده مي‌كرد، به هر حريفي گل مي‌زد و اين يك توانايي منحصر به فرد است.

من هم دوست دارم شبيه ادينهو شوم و هواداران را شاد و خوشحال كنم. به دنبال گرفتن جاي ادينهو نيستم اما دلم مي‌خواهد در تراكتور عملكرد موفق داشته باشم.


منبع:خبر ورزشی


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :