صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
سرانجام در یک محفل دوستانه دو دروازه بان استقلال کدورت ها را کنار گذاشتند و آشتی کردند.

به گزارش بولتن نیوز؛ سرانجام روزی رسید که دو دروازه بان استقلال کدورت ها را کنار گذاشته و تصمیم گرفتند با رفع شدن این مسائل در کنار هم در فضایی دوستانه صحبت کنند.

البته روز اولی که مهدی رحمتی در تمرین استقلال حضور پیدا کرد در یک مراسی که شکل جالبی نداشت با حضور عکاسان زیادی که دور آنها بودند مراسم آشتی کنانی بین وحید طالب لو و مهدی رحمتی برگزار شد و البته شکل برگزاری این آشتی کنان باعث شد تا تعبیر اکثریت به صوری بودن این آشتی کنان باشد اما سرانجام امشب در یک محفل دوستانه این دو بازیکن در فضایی صمیمانه کدورت های گذشته را کنار گذاشته و با هم آشتی کردند.

 

دو دروازه‌بان در این محفل دوستانه با هم برخورد بسیار صمیمی داشتند و صحبت‌های دوستانه‌ای بین آن‌ها رد و بدل شد و آن‌ها قول دادند برای موفقیت استقلال در فصل جاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

 رحمتی و طالب‌لو فردا ساعت 9 در اردوی کردان حاضر خواهند شد و زیر نظر مربیان به تمرینات خود ادامه خواهند داد

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :