صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
باشگاه الکویت با درخواست کناره‌گیری هافبک خود که سابقاً در استقلال تهران بازی می‌کرد موافقت نمود.

به گزارش بولتن نیوز؛باشگاه الکویت به طور رسمی با کناره‌گیری هافبک خود ولید علی در فصل پیش رو موافقت کرد.

ولید علی درخواست کناره‌گیری‌اش را درپی مصدومیت‌های پیاپی‌ که اخیراً برایش رخ داده است اتخاذ کرد. او همچنین در این رابطه از نیمکت‌نشینی‌ نیز انتقاد داشته و این را علت دیگری برای قطع همکاری عنوان کرد.

ولید علی در 13 فصل گذشته از فعال‌ترین بازیکنان کویت بوده است. او از سال 2002 در تیم ملی فوتبال کویت حاضر بود.
او تاکنون در تیم‌های متفاوت عربی و البته استقلال تهران بازی‌ کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :