صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
روابط عمومی صدا و سیما خبر ممنوعیت حضور هنرمندان و مجریان رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد.
گروه سینما و تلویزیون: رسانه ملی هیچ تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت بر حضور هنرمندان و مجریان صدا و سیما در شبكه‌های اجتماعی نگرفته است.

به گزارش بولتن نیوز, در پی ادعای برخی سایت‌های خبری درباره ابلاغ تصمیم رسانه ملی به هنرمندان، مجریان و گویندگان سازمان صدا و سیما مبنی بر ممنوعیت حضور در شبكه‌های اجتماعی، مدیركل روابط عمومی سازمان با تكذیب این خبر تأكید كرد: هیچ گونه تصمیم یا بخشنامه‌ای در این خصوص توسط رسانه ملی صادر نشده است.

نعمتی اناركی تأکید کرد: آنچه در برخی سایت‌ها در این باره نقل شده كذب محض و به کلی عاری از صحت است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :