صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی: رتبه اولی های مقاطع مختلف آموزش عالی می توانند دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.
گروه اجتماعی، رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی: رتبه اولی های مقاطع مختلف آموزش عالی می توانند دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

به گزارش بولتن نیوز،  علی آهون منش در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: براساس تصمیم گیری برخی از مسئولان مقرر شده بود که دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی هیچ گونه پذیرش دانشجو از میان رتبه اولی های دانشگاه ها نداشته باشند.
 
 
وی گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته بالاخره مقرر شد که این پذیرش در موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی صورت گیرد،چنانچه هم اکنون در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی این امکان وجود دارد که رتبه های اول هر مقطع بتوانند موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.
 
 
آهون منش افزود: بنابراین مقرر شده است که 10 درصد از ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد به فارغ التحصیلان برتر و رتبه های اول اختصاص یابد.
 
 
برخی داوطلبان ترجیح می‌دهند به دلایل مختلف از جمله نزدیکی مراکز غیرانتفاعی به محل سکونت‌شان در این دانشگاه ها و موسسات مشغول به تحصیل شوند.
منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :