صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۸۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
مدیرکل امور مالیاتی کردستان از صدور 200 میلیارد تومان مالیات برای 200 کارت بازرگانی خبرداد و گفت: صاحبان اصلی این کارتها درآمد یک میلیونی هم ندارند.
گروه اقتصادی، مدیرکل امور مالیاتی کردستان از صدور 200 میلیارد تومان مالیات برای 200 کارت بازرگانی خبرداد و گفت: صاحبان اصلی این کارتها درآمد یک میلیونی هم ندارند.

به گزارش بولتن نیوز،
الوندی گفت:صاحبان اصلی این کارتهای بازرگانی می توانند از استفاده کننده این کارتها شکایت کنندتا هویت سوء استفاده کننده مشخص شود ومورد پیگرد قرار گیرد .
 
مدتی است سوء استفاده از کارتهای بازرگانی صادراتی. پدیده جدیدی که بواسطه وجود گمرک مریوان وسیران بند بانه در کردستان شکل گرفته است .
در این روش افراد سود جو با خرید کارتهای بازرگانی صادراتی به قیمت ناچیز از اشخاص بجای صادرات ، کالای خارجی وارد کرده واز پرداخت مالیات هم فرار می کنند و صاحبان اصلی کارتهای بازرگانی با مالیاتهای چند ده میلیونی مواجه می شوند.
منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
امیر
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
باکارت بازرگانی برای صادرات، کالا وارد می کنند؟!!!!!
مگه میشه آقای عسگری؟؟؟؟!؟!!!!!
امیر
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
مگه ممکنه آقای الوندی؟؟؟؟!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :