صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۸۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
فرج الله سلحشور کارگردان این سریال خبر داد؛
کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» گفت: بازنویسی فیلمنامه را از امروز شروع می‌کنیم و سازمان صدا و سیما تصمیم قطعی گرفته تا سریال «حضرت موسی(ع)» را تولید کند.
گروه سینما و تلویزیون: فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» درباره آخرین جزییات این سریال فاخر گفت: فیلمنامه این سریال برای ساخت به اداره کل امور نمایش سیما ارسال شد و پس از بررسی آنها چون قرار شد که این سریال را بسازیم ایراداتی به متن فیلمنامه وارد شد.

به گزارش بولتن نیوز،‌ وی افزود: ایراداتی گرفتند اما اینکه چقدر امکانات ساخت فراهم شده و چقدر نقاط ضعف و قدرت کار مرتفع شده هنوز مشخص نیست.

سلحشور با بیان اینکه سازمان صداوسیما تصمیم قطعی گرفته تا سریال «حضرت موسی(ع)» را تولید کند، تصریح کرد: سازمان برای بازنویسی فیلمنامه مطلب خاصی ندارند یعنی ایرادات گرفته شده جزیی است و آن‌قدر نیست که بخواهد کار را دچار تغییر بزرگی کند.
کارگردان «حضرت یوسف» گفت: بازنویسی فیلمنامه را از امروز شروع می‌کنیم، اما برای این سریال همچنان کد تولید دریافت نشده است.
سلحشور پیش از این اعلام کرده بود که تولید مجموعه تلویزیونی فاخر «حضرت موسی(ع)» حدود 5 سال زمان خواهد برد و هرکدام از قسمت‌های آن، یک فیلم سینمایی است.
مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی(ع)» قرار است در 72 قسمت به‌کارگردانی فرج‌الله سلحشور برای پخش از شبکه‌های سیما تولید شود.
انتهای پیام/*
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
فردین
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :