صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مهاجم پرسپولیس در فصل گذشته با دلخوری ساختمان این باشگاه را ترک کرد.

به گزارش بولتن نیوز؛ محمد عباس‌زاده با حضور در باشگاه پرسپولیس قصد دیدار با طاهری را داشت اما به وی این اجازه را ندادند. مهاجم فصل گذشته پرسپولیس برای فصل جدید جایی در لیست این تیم ندارد و به این خاطر او برای تسویه حساب به باشگاه پرسپولیس رفت اما به این بازیکن گفتند برای دیدار با طاهری باید در لابی باشگاه منتظر بماند.

عباس‌زاده بعد از 10 دقیقه انتظار در لابی باشگاه پرسپولیس حسابی دلخور شد و با بیان این جمله که «آقایان برای من وقت ندارند» باشگاه را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :