صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۴۷۹۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کدام خانم ها برای بازی والیبال به سالن آزادی می روند؟
قرار است در مسابقه والیبال ایران – آمریکا تعدادی خانم به سالن 12 هزار نفری آزادی بروند.

گروه ورزش، تیم ملّی والیبال ایران در اولین مسابقه خانگی خود در لیگ جهانی 2015 میزبان آمریکا است.

به گزارش بولتن نیوز، حضور بانوان در سالن والیبال با حاشیه‌هایی همراه بوده است. از طرفی فدراسیون جهانی والیبال به ایران هشدار داده که اگر خانم ها اجازه حضور در سالن والیبال را نداشته باشند، میزبانی از ایران گرفته می شود و از طرف دیگر حساسیت هایی در این مورد در داخل کشور وجود دارد.

اما دولت برای کمک به رشته والیبال تصمیم گرفته کاری کند که نه حساسیّت های داخلی خدشه‌دار شود، نه فدراسیون جهانی والیبال روی این ماجرا حساسیت به خرج دهد.

به همین منظور دولت گرفته اجازه دهد تعداد محدودی خانم به سالن 12 هزار نفری آزادی بروند و مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

حالا سوالی که پیش می آید این است که این خانم ها چه افرادی هستند؟ بررسی های بولتن نیوز نشان می دهد دولت تصمیم گرفته همسران بازیکنان تیم ملی والیبال را به سالن آزادی راه دهد و علاوه بر آن ها، تعدادی از خانم های خارجی که کارمند سفارت خانه های کشورهای مختلف هستند نیز این اجازه را دارند که به ورزشگاه آزادی بروند و در سالن 12 هزار نفری حاضر شوند. تعداد کل این خانم ها کمتر از 100 نفر خواهد بود.

با این روش نه تنها فدراسیون جهانی حساس نخواهد شد و میزبانی را از ایران نمی گیرد، بلکه منتقدان داخلی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز راضی خواهند شد.

انتهای پیام /

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
علت راه ندادن خانم ها چیه؟؟؟ که این همه حساسیت داره؟؟؟
حسین امامی
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
چرا فکر کردین، ماست مالی هم یکی از شیوه های حل مشکلاتِ!
این بی منطق ترین حرفی بود که تا به حال در این مورد شنیدم. چرا خانواده ها و کارمندای سفارت باید از این حق برخوردار باشند و بقیه، نه؟!
ما حق نداریم قانون رو تفسیر به رای کنیم.
ندا
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
خون خانواده والیبالیست ها از ما غلیظتره؟
من به عنوان یک خانوم چرا نباید برم استادیوم قهرمان های کشورم رو ببینم؟
ساده هستین اگر فکر کنین با این کار فدراسیون جهانی والیبال کوتاه میاد...من که به فدراسیون جهانی ایمیل میزنم و شکایت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
واقعا انقدر دوست داری بری ورزشگاه نمیدونی جو ورزشگاههای ما چه جوری حالا برفرض دوست داری ایمیل میزنی که چی بشه که به کشورت فشار بیارن باعث محرومیت همون قهرمانانی که دلت میخواد بری تماشاشون کنی بشی من که مجانیم ازم دعوت کنن نمیرم تا جو ورزشگاههای ما اینه ولی اگه خیلیم کشته مرده رفتن به ورزشگاه بودم و نمیذاشتن بخاطر فشار نیاوردن به ورزشکارامونم شده هیچوقت ایمیل نمیزدم این فرق بین ماست با مردم ژاپن
ناشناس
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
ظاهرا داره دایورت کردن غیرت برای بعضی از ساعات قانونی میشه درست مانند حضور زنان ، اونهم با سوت و کف و حرکات مزون ورزشی و ... در میادین ورزشی ، حالا بعدش گیر میدیم به بعضی که چرا با شلورک آمدی دم درب منزلت و یا تو کوچه !!!!!!!!!!!!!

برای مملکتی که چند صد هزار شهید داده تا ارزشهاش حفظ بشه ، بعضی از مسئولانی که عرضه درست کردن وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان رو ندارند ، حداقل بی غیرتی رو به جوانمان هدیه نکنند !!!
حیدر
|
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
زن زن هست چه فرقی داره ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :