صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی حدود 9 ماه پیش و پس از تشکیل شورای عالی رفاه با اشاره به تعطیلی سامانه رفاهی ایرانیان اظهار کرده بود که این یک سال تلاش بسیاری کردیم و رئیس جمهور مهلتی برای ما معین کرد تا سامانه رفاهی ایرانیان مجددا تشکیل شود. از این رهگذر آمارهای مدون و مشخصی حتی درباره سالمندی بیرون خواهد آمد و توزیع یارانه به صورت هدفمند برای اقشار مختلف انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سامانه ، خدمات ، رفاهی ، آینده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :