صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
در آخرین روز از هفته ملی مبارزه با دخانیات ؛ عصر امروز بیش از چهار تن مواد دخانی در زاهدان امحاء شد.

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، در آخرین روز از هفته ملی مبارزه با دخانیات ؛ عصر امروز بیش از چهار تن مواد دخانی در زاهدان امحاء شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : در این مراسم ، بصورت نمادین بیش از 200 هزار نخ سیگار قاچاق و چهار تن انواع مواد دخانی نظیر پان ، گراکو و انفیه کشف شده در سیستان و بلوچستان امحاء شد.

دکتر طباطبایی، شعار سازمان بهداشت جهانی را مقابله با قاچاق مواد دخانی ، گام بزرگی برای کنترل مصرف آن، عنوان کرد و افزود: با توجه به گسترش استفاده از مواد دخانی در جامعه ، مقابله با این پدیده ، به عنوان یک ضرورت مطرح است.


منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: زاهدان ، مواد مخدر ، امحا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :