صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
رامین طباطبایی خبرداد؛
قائم‌مقام مبارزه با دوپینگ از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 4 ورزشکار خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز؛ رامین طباطبایی قائم‌مقام ستاد مبارزه با دوپینگ از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 4 ورزشکار خبر داد.

وی در این باره گفت: تست دو ورزشکار از بسکتبال مثبت اعلام شده که یکی از آنها لیگ برتری است و ورزشکار دیگر از فینال لیگ دسته اول انتخاب شد.

وی ادامه داد: از اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان هم که قرار است به مسابقات برون‌مرزی اعزام شوند تست گرفتیم که دو ورزشکار تست‌شان مثبت اعلام شده است. در اسرع وقت رای قطعی اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :