صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا
تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست برابر کره‌جنوبی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا باز ماند.

به گزارش بولتن نیوز؛ملی‌پوشان ایران که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مسابقات برابر کره‌جنوبی قرار گرفتند، با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.

بازیکنان ایران در ست اول با ترکیب شبنم علیخانی, زینب گیوه, مائده برهانی, نگار کیانی, فرنوش شیخی, شکوفه صفری و مهدیه خواجه کلایی به میدان رفتند و با نشان دادن عملکرد خوب و کمتر شدن اشتباهات فردی توانستند 17 امتیاز از این تیم پرقدرت بگیرند. این ست در نهایت با نتیجه 25-17 به پایان رسید.

در ست دوم ملی‌پوشان به خودباوری رسیده و با روحیه جنگندگی بالایی بازی کردند. در این ست حملات و دفاع خوب بازیکنان ایران نتیجه را با پیروزی 25-22 به نفع کشورمان به پایان رساند.

بازیکنان ایران در ست سوم مقهور سرعت کره‌جنوبی شدند و 25-17 مغلوب شدند.

در ست چهارم نیز اشتباهات فردی بازیکنان کشورمان نتیجه را 25-14 به نفع کره جنوبی به پایان رساند.

تیم ملی ایران با شکست در این بازی فردا ساعت 10:30 به وقت کشورمان برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی برابر ویتنام قرار می گیرد.

منبع:سایت رسمی فدراسیون والیبال
برچسب ها: والیبال ، بانوان ، تیم ملی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :