صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۷۸۳۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
باوجود دعوت در شبکه های اجتماعی برای برگزاری اعتراض، مردم شهرستانهای اشنویه و بوکان هیچ استقبالی از این دعوت نکردند.
گروه اجتماعی-باوجود دعوت در شبکه های اجتماعی برای برگزاری اعتراض، مردم شهرستانهای اشنویه و بوکان هیچ استقبالی از این دعوت نکردند.

به گزارش بولتن نیوز،  بر اساس گزارش خبرنگاران از این شهرستانها با وجود دعوت در شبکه های اجتماعی از مردم این دو شهرستان برای اعتراض به حادثه مهاباد، مردم اشنویه و بوکان هیچ استقبالی از این دعوت نکرده و در نتیجه اعتراضی برگزار نشد
.
خضری فرماندار اشنویه نیز گفت : با احضار و توجیه افراد تاثیرگذار و برنامه ریزان اعتراضی که قرار بود در اشنویه برگزار شود، اعتراضی در این شهر برگزار نشد .

درپی حادثه در هتلی در مهاباد رسانه های معاند و برخی افراد مغرض داخلی نیز با دامن زدن به این اتفاق قصد داشتند آن را به ماموران امنیتی نسبت دهند بطوریکه با تحریک آنان، برخی از مردم مهاباد این هتل را آتش زدند.







رسانه های معاند و ضد انقلاب نیز با مانور تبلیغاتی و تحریک آمیز بر روی این اتفاق سعی در تحریک مردم شهرستانهای جنوب آذربایجان غربی به تحصن و تجمع داشتند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کاربر
|
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
کردزبانان ایران بایدپوزضدانقلاب رابه خاک بمالندوبایدکاری کنندکه ضدانقلاب ارزوی تجزیه ویابراندازی ایران رابه گورببرند.
مهدی
|
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
درود برتو بولتن نیوز عزیز، این مشت محکمی بود از طرف مردم این شهرستان ها به دهان ضدانقلاب و این احزاب منحله که از یک قضیه شخصی سئواستفاده می کنند و از احساسات مردم به نفع منافع شوم خود استفاده می کنند.
قطعاً استقبال نکردن مردم بوکان، ضربه ای قدرتمند و محکم به این احزاب منحله بااهداف شوم است. میدانیم که شهرستان بوکان بزرگترین شهر جنوب آذربایجان غربی است و یک شهر کردنشین نیز می باشد.

درود بر شرف مردم این شهرستان ها که گول چنین بدخواهانی را نخوردند. باتشکر از بولتن که به موقع اطلاع رسانی کرد.
جانم فدای رهبر
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
مردم بوکان خیلی هوشیارند و مردمی واقعا مهمان نواز و با فرهنگ و دوست داشتنی هستند. جوانان با استعداد زیادی داره این شهر
فقط مردم آن خواهان توجه بیشتر دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این شهرستان مهم هستند.
ناشناس
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
حالا این عکس چه ربطی به موضوع داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
نشان دهنده اتحاد و همبستگیه
مریوانی
|
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
عکس قشنگی هست شبیه دشتهای زیبای بوکانه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اتحاد وهمبستگی دروسعت ایران ودردشتهاوکوههای زیبای کردستان وآذزبایجان وجنگلهای سرسبز شمال ودشتهای آفتابی وگرم سیستان وبلوچستان احساس عظمت واقتداررا دردل هرایرانی زنده نگهمیداردووحشت دردل دشمنان وبدخواهان ایران می افکند.درود بربرادران کردایرانی که باحفظ وحدت ملی سدی باپشتوانه 70میلیون ایرانی رادرغرب کشورودرمقابل تروریستها وحامیان جنایتکارشان ایجاد کرده اند.
ناشناس
|
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
متأسفانه مشكلات مدیریتی در کشور وجود دارد. وگرنه نباید با کوچکترین مسئله ای در برخی نقاط کشور شاهد این چنین تجمعات و درگیری باشیم. از قضیه معلمان گرفته تا تلفات جاده ها و مسائل بهداشتی و روغن پالم و ... نشان از وجود بحران مدیریتی دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
نه عزیزم کینه و شانتاژ رسانه های معانده
ناشناس
| |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
این مشکلات رانباید بااهداف تجزیه طلبانه استکبار که برای همه آشکار شده قاطی کرد وآلت دست کثیف تفرقه افکنان تجزیه طلب شد. اتحاد اقوام ایرانی عامل امنیت وثبات کشورمان ایران است.به کوری چشم معاندان بهانه تراش قوه قضائیه قاطعانه به موضوع باید رسیدگی وخاطیان رادرهرمقام ومنزلتی مجازات کند.
ناشناس
| |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
رسانه های معند اختلاس می کنن رسانه های مهاند روغن پالم میرزن تو شیر رسانه های معاند مرغ گرون میکنن
بوکانی
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
بوکانی ها هیچ وقت احساسی رفتار و زود قضاوت نمی کنند. مردم بوکان آگاهند
پاسخ ها
تهرانی
| |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
درود بر شرف بوکانی ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
آفرین بر شما بوکانیها خدا حفظتون کنه ان شاالله
احسان
|
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
دور نیست آن روز که بوکان مرکز استان جدید کردستان شمالی شود دیر نیست.
پاسخ ها
کریم
| |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اما باتوجه به جمعیتش کمبودهای زیادی دارد برادر من.
مانند نبود فرودگاه، متصل نبودن به ریل سراسری راه آهن، نبود پلیس راه، فرمانداری ویژه و.. توجه دولت رو میخاد! این شهرستان مردمی خوب و همیشه در صحنه ی داره استحقاقش بیشتر از این ها است.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
بوکان شهرستانی با کمترین امکانات موجود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :