صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
والیبال قهرمانی زنان زیر ۲۳ سال آسیا
بانوان والیبالیست زیر ٢٣ سال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله دوم قهرمانی آسیا مغلوب ژاپن شدند.
به گزارش بولتن نیوز، تیم بانوان زیر ٢٣ سال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین بازی خود در مرحله دوم مسابقات زیر 23 سال آسیا مقابل ژاپن قرار گرفت. ترکیب ایران را در این دیدار روستا، چملانیان، صابری، سیاوشی، متقیان، دریس محمودی و کدخدا تشکیل می‌دادند.

در ست اول تیم ایران مقابل بانوان ژاپن بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و پا به پای حریف پیش رفتند اما در پایان ست، ژاپن اختلافش را بیشتر کرد و موفق شد با نتیجه ٢٥ بر ١٣ به برتری برسد. در ست دوم هم برتری ژاپنی ها ادامه داشت و ٢٥ بر ٧ پیروز شدند. در ست سوم نیز تیم ژاپن موفق شدند پیروزی را با امتیاز ٢٥ بر ١٥ کسب کنند.

ایران در مرحله پلی آف یا حذفی به مصاف تیم دوم گروه F می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: والیبال ، ایران ، بانوان ، مغلوب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :