صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
کوهنوردان جهرمی گرفتار در هیمالیا به سلامت به خانه بازگشتند .

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، کوهنوردان جهرمی گرفتار در هیمالیا به سلامت به خانه بازگشتند .

محمود خوارج زاده سرپرست گروه کوهنوردان جهرمی گفت : گروهمان پس ازچند روز سختی با کمک راهنمای تیم از سرگردانی در ارتفاعات نجات یافت و به سلامت به ایران بازگشت.

5 کوهنورد جهرمی که به همراه سه کوهنورد کرجی برای صعود به ارتفاعات هیمالیا به نپال سفر کرده بودند 5 اردیبهشت، پس از وقوع زمین لرزه 7 و 9 دهم ریشتری به علت تخریب پل ها در ارتفاعات گرفتار و سرگردان شده بودند .


منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: کوهنورد ، ایرانی ، هیمالیا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :