صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
تیم بانوان زیر ٢٣ سال کشورمان در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه سه بر صفر مغلوب شد.
به گزارش بولتن نیوز، مرحله دوم از مسابقات بانوان زیر ٢٣ سال از امروز دوشنبه ١٤ اردیبهشت در مانیل آغاز شد و تیم زیر 23 سال ایران در دیدار مقابل چین تایپه با ترکیب صابری، چملانیان، شیرتری، متقیان، روستا، دریس محمودی و سیاوشی وارد میدان شد.

در ست اول ملی پوشان کشورمان شروع خوبی نداشتند و هر دو وقت استراحت فنی با اختلاف به سود تایپه پیگیری شد. بانوان کشورمان در این ست سرویس‌های زیادی از دست دادند و در نهایت ٢٥ بر ١٧ نتیجه را واگذار کردند. در ست دوم ایران شروع خوبی داشت و اولین وقت استراحت فنی را با نتیجه ٨ بر ٥ به سود خود به پایان رساند. برتری ایران با وجود اشتباهات فاحش داوری تا امتیاز ٢٠ ادامه داشت، اما در نهایت این ست هم با نتیجه ٢٥ بر ٢١ به سود تایپه پایان یافت. در ست سوم هم ایران امتیازهای زیادی را در همان آغاز کار از دست داد و به تدریج اختلاف زیاد شد و این ست نیز 25 بر 17 به سود چین تایپه به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم ملی زیر 23 سال بانوان کشورمان که در نخستین دیدار در مرحله دوم این رقابت‌ها سه بر صفر مغلوب چین تایپه شد، فردا سه شنبه ساعت ١٠:٣٠ به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این مرحله مقابل ژاپن صف آرایی می‌کند.

با توجه به پیروزی سه بر یک ایران مقابل فیلیپین در مرحله اول رقابت‌ها و صعود فیلیپین به این مرحله، بر اساس مقررات مسابقات امتیاز برد فیلپین برای ایران در این مرحله نیز محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: والیبال ، بانوان ، ایران ، مغلوب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :