صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
قهرمان المپیک لندن می‌گوید که امیدوار است مرادی کم و کاستی‌های وزنه‌برداری را برطرف کند.
به گزارش بولتن نیوز، بهداد سلیمی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم همکاری خوبی با آقای مرادی داشته باشیم و برنامه‌هایی که دارند را عملی کنند تا کم و کاستی‌ها برطرف شود. مرادی برنامه‌های جامع و خیلی خوبی را ارائه داد. در حال حاضر هم با حضور حسین توکلی وفاق و همدلی خوبی در وزنه‌برداری ایجاد شده است که امیدوارم همه بتوانیم روزهای خوبی را داشته باشیم.

سلیمی با اشاره به نحوه برگزاری مجمع گفت: حضور آقای گودرزی نشان داد که چقدر انتخاب رییس فدراسیون وزنه‌برداری برای وزارت ورزش حائز اهمیت است. همچنین این نشان می‌دهد که مدال‌آوری در المپیک هم برای وزارت ورزش اهمیت زیادی دارد که سجادی و گودرزی هر دو در مجمع امروز حاضر شدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سلیمی ، مردای ، کاستی ها ، برطرف

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :