صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
دارنده مدال برنز جهان و المپیک پس از ۴ ماه دوری از کشتی به خانه کشتی بازگشت.
به گزارش بولتن نیوز، احسان لشگری که دی ماه سال گذشته با پارگی رباط و مینیسک پا مواجه شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت امروز با حضور در خانه کشتی پس از چندین ماه دوری به میادین بازگشت.

لشگری با حضور در اردوی تیم ملی به روی تشک رفت و تمریناتش را آغاز کرد. وی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 86 کیلوگرم آماده می‌کند.

دارنده مدال برنز جهان و المپیک در این خصوص به خبرگزاری تسنیم، گفت: حس خوبی دارم و پس از چندین ماه دوری بازهم کفش کشتی پوشیدم و این حس بسیار زیباست. رضا لایق و اکبر دودانگه در این مدت کمک زیادی به من انجام دادند. از امروز برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم تا بدون مشکل در این مسابقات حضور یابم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بازگشت ، لشگری ، کشتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :